OUR LIFE

Friends never make assumptions about you. They never expect a reason to go out with you. In fact friends only expect you to be you . -minn

Thursday, January 28, 2010

Penatt , But thank you frost :)

Once again , die teman balikk tadi .
Dlm kelas td die kata , nak ckp something .
" membebankan dan memenatkan " *hint la kononnya .
Then die bgtau nk teman aku balikk , so oke je laaa .
Memula aku ajak die balik dgn anis sekali .
But lotd and igky jalan kaki , so balik dgn dorang jee .


Eh eh , sumpa pissed off gile dgn budak HANA thu !
Berlagak gilee , tadi aku pegi tandas kann .
Lalu depan kelas die , die kata " WEH MINAH ! "
Aku patah balikk , and pandang die .
Die buat mukaa pulak . ARGH , baik aku pegi buat bisnes kat toilet kann .
Lantak die ahh . Bile balik tandas pulakk , die kata " AKAK BABI ! "
Konon bengang la aku kononnya awek frost .
Masa thu darah dh menyirap gilee .
Ko baru berapa bulan pakai kain biru muda thu nk kurang ajar .
Kirala berapa beza umo kita ? Takkan tk pandai kira . Aku tau , A pun tk nmpk kat slip UPSR ko thuu .
HAHA , bukann tknk maki . Tapi masalahnya die budak KECIK .
Baru masuk dunia highschl .
Nikmatila dunia highschl ni dikk oi .


*FROSTrated ==' HAHA

-minn*

No comments:

Post a Comment